FAQ

Här hittar du information om allt som rör din beställning på Kuranta.se, både innan, under och efter ditt köp. Du hittar även en sammanställning med svar på de allra vanligaste frågorna vi får. Kontakta oss.

Vanliga frågor

För oss är det viktigt att ditt paket kommer fram så fort som möjligt och vi börjar direkt hantera din beställning. Därför har vi dessvärre ingen möjlighet att göra några förändringar i din beställning. Kontaktar du oss samma dag som du lagt din order kan vi hinna stoppa den, annars rekommenderar vi att du lägger en ny beställning och returnerar de varor du inte längre vill behålla.

Ja, det går bra. Vad gäller betalningar samarbetar vi med Klarna. Läs mer på sidanköpvillkor.

Det är fraktfritt inom Sverige.

Du har 30 dagars returrätt, vilket innebär att du har 30 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit din vara. Läs mer här.

Vi erbjuder gratis retur. Vänligen kontakta oss påinfo@kuranta.se. Ange ditt ordernummer så mejlar vi en retursedel du kan skriva ut och sätta på paketet. Vi arbetar kontinuerligt med vår hållbarhet och försöker minimera antalet onödiga transporter och leveranser. Vi hoppas att ni, våra kunder, gör det samma. För mer information om vårreturpolicy.

Standard leverans är 3-5 dagar.